Світлодіодний ліхтар для освітлення вулиць та парків, заснований на базі надпотужних світлодіодних матриць Cree X-Lamp, KH-SL30/3 .
Основна перевага даного ліхтаря полягає у застосуванні нового виду світлодіодів, потужністю 10Вт кожен для серії SL30/3 та 20Вт для серії SL60/3. Це дозволило суттєво знизити енергоспоживання світильника, при цьому покращивши світловіддачу та характеристики розкриття променя.
Попередній досвід створення світлодіодних вуличних світильників показав, що основна проблема при впровадженні світлодіодних вуличних ліхтарів полягає у їхній високій первісній вартості. Окупність виробу зазвичай настає не раніше 4-го року експлуатації, навіть в умовах електроенергії, що стрімко дорожчає. Тому основним завданням розробки даного виробу було максимальне зниження початкової та експлуатаційної вартості вироби, щоб скоротити термін окупності до року. Для зниження собівартості виробу в даній розробці ми відмовилися від дорогих індивідуальних корпусів, використовуючи стандартний корпус і високоякісний радіатор голки зі сплаву марки АД0 (ГОСТ 4784-97), що володіє надзвичайно високим рівнем тепловіддачі. Завдяки цьому вдалося знизити робочу температуру кристалів матриці рівня нижче допустимих меж, що у своє чергу позитивно позначається терміні служби джерел світла.
Моделі KH-SL30/3-Road призначені для освітлення доріг, мають широкий кут розкриття променя 106 х 42 або 120х60 в залежності від бажання замовника. У свою чергу вони поділяються на дві модифікації KH-SL30/3-Road-Cr – на базі надпотужних СІД Cree Xlamp CXA2011, KH-SC30/3-Road-Lu – на базі надпотужних СІД Lustron X4. Така градація за виробником СІД дозволяє забезпечити гнучку цінову політику та світлотехнічні параметри.
Моделі KH-SL30/3-Square призначені для освітлення парків, в'їздів, прибудинкових територій та ін, мають спрямований кут розкриття променя 45. У свою чергу вони поділяються на дві модифікації KH-SL30/3-Square-Cr - на базі надпотужних СІД. Cree Xlamp CXA2011, KH-SC30/3-Square-Lu – на базі надпотужних СІД Lustron X4.







Суть розрахунків, що виконуються, показана на малюнку нижче.

|
Категорія об'єкта з освітлення |
Вулиці, дороги та площі * |
Найбільша інтенсивність руху транспорту в обох напрямках, од/год |
Середня яскравість покриття, кд/ м2 |
Середня горизонтальна освітленість покриття, лк |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
А |
Магістральні дороги, магістральні вулиці загальноміського значення
|
Св. 3000 Св. 1000 до 3000 Від 500 « 1000 |
1,6 1,2 0,8 |
20 20 15 |
|
Б
|
Магістральні вулиці районного значення
|
Св. 2000 Св. 1000 до 2000 Від 500 « 1000 Менш 500
|
1,0 0,8 0,6 0,4 |
15 15 10 10 |
|
У |
Вулиці та дороги місцевого значення
|
500 і більше Менш 500 Поодинокі автомобілі
|
0,4 0,3 0,2 |
6 4 4 |
Примітки
1 Категорії вулиць та доріг міст за функціональним призначенням приймаються відповідно до класифікації глави СНіП 2.07.01.
2 Дорожні покриття належать до вдосконалених, перехідних або нижчих типів відповідно до класифікації.
Середня яскравість покриттів тротуарів, що примикають до проїжджої частини вулиць, доріг та площ, повинна бути не менше половини середньої яскравості покриття проїзної частини цих вулиць, доріг та площ, наведеної в табл. 11.
Відношення мінімальної яскравості покриттів до середнього значення має бути не менше 0,35 при нормі середньої яскравості більше 0,6 кд/м 2 і не менше 0,25 за норми середньої яскравості 0,6 кд/м 2 і нижче.
Відношення мінімальної яскравості покриття до максимальної смуги руху повинно бути не менше 0,6 при нормі середньої яскравості більше 0,6 кд/м 2 і не менше 0,4 при нормі середньої яскравості 0,6 кд/м 2 і нижче.
|
Висвітлювані об'єкти |
Середня горизонтальна освітленість, лк |
|
1 |
2 |
|
1 Головні пішохідні вулиці, непроїжджі частини площ категорій А та Б та передзаводські площі
2 Пішохідні вулиці: у межах громадських центрів на інших територіях
3 Тротуари, відокремлені від проїжджої частини на вулицях категорій: А і Б У
4 Посадочні майданчики громадського транспорту на вулицях усіх категорій
5 Пішохідні містки
6 Пішохідні тунелі: вдень увечері та вночі
7 Сходи пішохідних тунелів увечері та вночі
8 Пішохідні доріжки бульварів та скверів, що примикають до вулиць категорій (табл. 11): А Б У
Території мікрорайонів
9 Проїзди: основні другорядні, у тому числі тротуари-під'їзди
10 Господарські майданчики та майданчики при сміттєзбірниках
11 Дитячі майданчики у місцях розташування обладнання для рухливих ігор
|
10
6 4
4 2*
10
10
100 50
20
6 4 2
4 2
2
10
|
Горизонтальну освітленість майданчиків підприємств у точках її мінімального значення лише на рівні землі чи дорожніх покриттів слід приймати за таблицею 9.
Таблиця 9
|
Висвітлювані об'єкти |
Найбільша інтенсивність руху в обох напрямках, од/год |
Мінімальна освітленість у горизонтальній площині, лк |
|
Проїзди |
Понад 50 до 150 Від 10 до 50 Менш 10 |
3 2 1 |
|
Пожежні проїзди, дороги для господарських потреб |
- |
0,5 |
|
Пішохідні та велосипедні доріжки |
Понад 100 Від 20 до 100 Менш 20 |
2 1 0,5 |
|
Щаблі та майданчики сходів та перехідних містків |
- |
3 |
|
Пішохідні доріжки на майданчиках та у скверах |
- |
0,5 |
|
Передзаводські ділянки, що не належать до території міста (майданчики перед будинками, під'їзди та проходи до будівель, стоянки транспорту) |
- |
2 |
|
Залізничні колії: - стрілочні горловини - окремі стрілочні переклади - залізничне полотно |
- |
2 1 0,5 |
|
Примітка. Для автомобільних доріг, що є продовженням міських вулиць і мають аналогічні покриття проїжджої частини та інтенсивний рух транспорту, необхідно дотримуватись норм середньої яскравості покриттів проїзної частини, наведених у таблиці 13. |
||

Українська (Україна)
Русский (Россия)
English (United Kingdom)